Helpdesk

Je wil natuurlijk dat je ICT omgeving altijd goed werkt. Wanneer er toch een probleem optreedt, wil je dat deze zo snel mogelijk is opgelost. Daarvoor staat onze helpdesk voor je klaar. Bij ons kun je terecht met al je ICT vragen.
Wij bieden directe technische ondersteuning. We zorgen dat problemen meteen worden opgelost. Indien nodig verhelpen wij ook storingen op locatie. We hebben een ticketsysteem maar deze hoef je niet te gebruiken. Je belt, mailt of stuurt een whatsapp. JAIT zorgt ervoor dat de situatie zo snel mogelijk wordt opgelost.

Voordelen van onze helpdesk

  • Geen keuzemenu's
  • Geen tickets aanmaken
  • Eén vast aanspreekpunt
  • Support via Whatsapp
  • MSCE/MCITP gecertificeerd
  • Voor alle ICT problemen
  • Snelle afhandeling
  • Hulp op afstand of op locatie

Onze helpdesk medewerkers zijn Microsoft MCSE/MCITP gecertificeerd. Hierdoor kunnen zij je altijd bijstaan met parate kennis. Het is mogelijk om bij JAIT een 24-uurs service overeenkomst af te sluiten.
Onze helpdesk staat dan 365 dagen 24/7 voor je klaar. Dus ook ’s avonds, in het weekend en op feestdagen.